
Taloyhtiön sähköauton latauspisteet: Latauskartoitus ja suunnittelu
Sähköauton latausinfran hankinta taloyhtiöön on suuri päätös. Koska kyse ei ole mistään pienestä investoinnista, vaatii se huolellisen suunnittelun.
Ajankohtaista asiaa sähköautoilusta ja sähköauton latauksesta.
Sähköauton latausinfran hankinta taloyhtiöön on suuri päätös. Koska kyse ei ole mistään pienestä investoinnista, vaatii se huolellisen suunnittelun.
Sähköautojen latausjärjestelmä, joka jättää taloyhtiölle vapauden valita As Oy Espoon Skanssi toteutti 2024 alkuvuodesta sähköautojen latausjärjestelmän 80 autopaikan lämpimään pysäköintihalliin. Latausjärjestelmäksi valikoitui evlataa paikallisestiPLUS™, jonka
Listamme 5 tärkeimpää syytä, miksi latausjärjestelmä on järkevä investointi
Omistatko sähköauton, mutta taloyhtiösi ei ole valmis investoimaan suurempaan latausinfraan? Oletko harkinnut oman latausaseman hankkimista, mutta et tiedä, mitä hankintaprosessi vaatii? Jos vastasit molempiin kysymyksiin
Mitä laki sanoo taloyhtiöiden latausvalmiudesta? Miten erottaa faktat myyntimiesten puheista?
Tässä artikkelissa pureudumme syvemmin siihen, mitä sähköauton latausaseman hankinta taloyhtiöön todella maksaa ja mitkä tekijät vaikuttavat kokonaiskustannuksiin.
Miten sähköauton latausjärjestelmän hankintaprosessi etenee? Tässä artikkelissa avaamme hankintaprosessia ja jaamme vinkkejä, miten välttää yleisimmät sudenkuopat.
Tehokas sähköautojen lataus taloyhtiöön ensimmäisille lataajille kohtuullisen pienellä alkuinvestoinnilla Onko taloyhtiössänne tarvetta hidaslatusta tehokkaammalle lataukselle, mutta investointihalukkuutta uuteen, kymmeniksi vuosiksi tulevaisuuteen rakennettavalle latausinfralle ei vielä
Ajassamme on merkillinen ilmiö. Ovelta-ovelle-kaupustelijat kulkevat myymässä vanhuksille omakotitalojen sähköremontteja pelottelun varjolla. Moni ihminen paheksuu toimintaa, koska mihin sähköjohdot muka happanisivat 30 vuodessa tai edes
Sähköautojen lataus kustannustehokkaasti pienessä taloyhtiössä Viiden asunnon taloyhtiö Espoossa halusi jokaiselle osakkaalle mahdollisuuden ladata autoa omalla katospaikalla 11 kW teholla. Toteutettavaksi järjestelmäksi valikoitui Garo GLBDC
Lähtötilanne Taloyhtiössä oli tahtotila rakentaa sähköautojen latausjärjestelmä siten, että lataussähkö syötetään latausasemille asuntokohtaisten sähkömittareiden takaa ja jokaisella on tasavertainen mahdollisuus ladata autoa 11 kW maksimiteholla.
Videosarjaltamme löydät lähes kaiken tiedon, mitä taloyhtiön hallitus tai isännöitsija voi tarvita sähköautojen latausjärjestelmän hankinnassa. Videosarja: Sähköautojen lataus taloyhtiössä INTRO Katso introlta lisää siitä, miksi