Tarkastele vapaita asennusaikoja:
GARO-latausasemalla ladataan sähköautoja kotona – älykkäästi, yksinkertaisesti ja turvallisesti.
Helppokäyttöinen ja toimintavarma yhden auton latausasema on suunniteltu käytettäväksi pohjoisen vaativissa oloissa.
•Latausasema on varustettu DC-tasavirtavalvonnalla ja A-tyypin vikavirtasuojalla.
•Latausasemassa on sisäänrakennettu MID-hyväksytty sähköenergian kulutusmittari.
•Liitetään autolämmityskaapelointiryhmään seinäasennuksena.
• Latausteho 3,7kW.
• Latauspistorasia Type 2 tai kiinteä Type-2 4,5 metrin pituinen latauskaapeli valintasi mukaan.
• Havainnollinen latauksen LED-merkkivalo.
• Seinäasennus sähköasentajan toimesta. Katso pylväsasennusmalli täältä.
• Käyttöönottotarkastuspöytäkirja asennuksesta.
• Autolämmitysrasia jää edelleen käyttöön.
A-ympäristö
Latausaseman asennus seinälle kaapelointi pinta-asennuksena.
Kaapelointia sisällä enintään 2 metriä sekä ulkoseinällä enintään 10 metriä. Sisältää yhden puuseinän lävistämisen. Mikäli rakennuksesi seinät ovat kiveä valitse aina B-ympäristö.
A-ympäristö sopii myös tilanteeseen, jossa tonttikeskus on autokatoksen seinällä ja latausasema asennetaan autokatokseen.
Arvioitu työaika 2-3h
B-ympäristö
Latausaseman asennus seinälle kaapelointi pinta-asennuksena.
Pidempi matka kaapelointia sisällä (yhteensä sisällä ja ulkona enintään 30metriä), useamman puuseinän lävistäminen tai kiviseinän lävistys tai kiveen kiinnittäminen.
Arvioitu työaika 6-7h.
Etkö osaa päättää?
Ota ympäristöstä video ja lähetä se sähköpostilla osoitteeseen: info@energiavahtioy.fi
3,7kW – 11kw teho
Kaapelointi ja suojalaitteet 3-vaiheisena.
Käyttöönotettava teho rajoitetaan latausasemasta sähköjärjestelmän mahdollisuuksien mukaiseksi.
Mikäli kiinteistössäsi on 3x25A pääsulakkeet, niin 11kW:ta tehokkaampaa asennusta ei varmasti ole mahdollista ottaa käyttöön ilman dynaamista kuormanohjausta, mutta voit valita tehokkaamman asennuksen, jos harkitset tulevaisuudessa kasvattavasi sähköliittymän kokoa.
7,2kW -22kW teho
Kaapelointi ja suojalaitteet 3-vaiheisena.
Käyttöönotettava teho rajoitetaan latausasemasta sähköjärjestelmän mahdollisuuksien mukaiseksi.